Na 8 maanden dan toch wel even naar Nederland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Michiel Buijsse - WaarBenJij.nu Na 8 maanden dan toch wel even naar Nederland - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Michiel Buijsse - WaarBenJij.nu

Na 8 maanden dan toch wel even naar Nederland

Door: michielgoesabroad

Blijf op de hoogte en volg Michiel

18 Mei 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hoi allemaal,

Gisteren zat ik hier precies 8 maanden. De tijd vliegt nu echt voorbij. Het gaat nog steeds erg goed allemaal en er zijn veel nieuwe studenten in het huis bijgekomen.

Zondag 20 mei kom ik aan in Nederland. Ik blijf voor 10 dagen in Nederland en daarna vlieg ik weer terug naar Bournemouth. Het zal wel even weer heel anders zijn allemaal, maar ik heb er wel veel zin in. Het mooie is dat ik doorbetaald verlof krijg, omdat ik vakantiedagen heb opgespaard. Wel gaat het een lange reis worden, want er rijden 's nachts geen bussen/treinen naar Londen, dus ik kom zaterdagavond al in Londen aan en m'n vlucht vertrekt zondagochtend om 8 uur. Even een nachtje doorhalen dus.

Deze week was er een bus vol met Nederlanders bij het hotel en het was wel weer even wennen om gewoon weer normaal Nederlands te praten. Ik had alle menukaarten vertaald in het Nederlands en dat stelden ze erg op prijs allemaal. Het was een mooie week al met al.

Dat was het wel weer en tot ziens dan maar in Nederland!

Groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Michiel

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 15457

Voorgaande reizen:

17 September 2011 - 15 Juli 2012

Het avontuur in Bournemouth

Landen bezocht: