Laaste maand - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Michiel Buijsse - WaarBenJij.nu Laaste maand - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Michiel Buijsse - WaarBenJij.nu

Laaste maand

Door: michielgoesabroad

Blijf op de hoogte en volg Michiel

21 Juli 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hoi allemaal,

Inmiddels al 9 maanden in het buitenland, wat betekent dat de laatste maand is ingegaan.

Gisteren had ik m'n laatste shift op het werk. Ik heb voor dit hotel ongeveer 6 maanden gewerkt en het was een mooie tijd. Ontzettend veel leuke collega's en met veel plezier daar gewerkt. Ben gevraagd om volgend jaar terug te komen voor de zomer en dat ga ik doen. Volgend jaar juli en augustus wil ik weer hier rond gaan brengen.

Nu de laatste maand mooi vakantie houden en maximaal genieten van het uitgaansleven, strand, mensen en alles. 21 juli ben ik weer van plan om naar Nederland te komen en dan zit het er toch echt op.

Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Michiel

Actief sinds 18 Sept. 2011
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 15463

Voorgaande reizen:

17 September 2011 - 15 Juli 2012

Het avontuur in Bournemouth

Landen bezocht: